Edukacja finansowa dla każdego

Program wspierany przez:

Marki własne sklepów sieciowych

market

Każdy dyskont, super- i hipermarket oprócz artykułów firmowych sprzedaje produkty pod swoją własną marką. Do tej pory wiele klientów podchodziło do takich produktów z dużą rezerwą. Były one traktowane jako coś gorszego, mniej wartościowego. I rzeczywiście dużo było w tym racji. Jednak na przestrzeni lat w miarę powstawania coraz to większej konkurencji między sklepami wielkopowierzchniowymi, jakość tych produktów uległa znacznej poprawie.

Potwierdza to choćby  kontrola UOKiK. Urząd wykrył nieprawidłowości w niewielkiej liczbie badanych artykułów, produkowanych na zlecenie sieci handlowych. Natomiast do zdecydowanej większości nie miał on żadnych zastrzeżeń. Na korzyść produktów z kategorii „no name” przemawia oczywiście cena, która jest przeważnie o kilkanaście procent niższa od ceny produktów markowych. I choć produkty znanych firm są przeważnie lepsze od tych spod znaku sieci handlowych, to jednak  pojawia się pytanie, o ile są one lepsze? Warto się zatem zastanowić, czy opłaca nam się wydać na nie więcej pieniędzy.

Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.