Edukacja finansowa dla każdego

Program wspierany przez:

Marki własne sklepów sieciowych

market

Każdy dyskont, super- i hipermarket oprócz artykułów firmowych sprzedaje produkty pod swoją własną marką. Do tej pory wiele klientów podchodziło do takich produktów z dużą rezerwą. Były one traktowane jako coś gorszego, mniej wartościowego. I rzeczywiście dużo było w tym racji. Jednak na przestrzeni lat w miarę powstawania coraz to większej konkurencji między sklepami wielkopowierzchniowymi, jakość tych produktów uległa znacznej poprawie.

Potwierdza to choćby  kontrola UOKiK. Urząd wykrył nieprawidłowości w niewielkiej liczbie badanych artykułów, produkowanych na zlecenie sieci handlowych. Natomiast do zdecydowanej większości nie miał on żadnych zastrzeżeń. Na korzyść produktów z kategorii „no name” przemawia oczywiście cena, która jest przeważnie o kilkanaście procent niższa od ceny produktów markowych. I choć produkty znanych firm są przeważnie lepsze od tych spod znaku sieci handlowych, to jednak  pojawia się pytanie, o ile są one lepsze? Warto się zatem zastanowić, czy opłaca nam się wydać na nie więcej pieniędzy.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.